Kızlar 14 aylık oğlum baxero son dozu oldu ama ayağında bir şişlik oldu aşının vurulduğu yerde. Uyandığından beridir ne düzgün yürüyebiliyor yürüdükçe ağlıyor. Çok kötü oldu ovun kolonyayla ödem olursa demişlerdi ama çocuk hareket ettikçe ağlıyor nasıl olacak anlamadım. Çok kötü yavrum yaşayan var mı ? Nasıl geçti neler yapılabilir?