minikuzum67 Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra ek gidaya geciyorz 🥰 bebekleriniz için özel bebek zeytinyağı mi kullaniyorsunz yada normal kendiniz kullandiklarnzdan mi?💐
ZeynepOzcan minikuzum67 soğuk sıkım 0.3-0.5 asit oranında olmalıymış og natural de satılıyor ben ordan alacağım