Merhaba güzel anneler. Ben artık bu sözü duymaktan çok yoruldum… Evlenmeden önce de evlendikten ve bebeğim olduktan sonra bu sözü o kadar çok duydum ki. Yorucu bir işte çalışmıyorum ama iş yerimde haftada birkaç kez insanlardan bu sözü duyuyorum. Problem şu ki rerg dönemlerimde çok fazla kan kaybediyorum. Yani ne kadar ilaçlarla telafi etmeye çalışsam da her ay yoğun kan kaybettiğim için bir türlü kanım yeterli seviyeye gelmiyor. Bunun için çözüm olsun diye spiral taktırdım o da bir işe yaramadı. Benim sizden istediğim öneri en azından günümü kurtaracak bana enerji verecek daha dinamik görünmemi sağlayacak ne yapabilirim ne kullanabilirim? Daha önce supradyn kullandım ama hiçbir etki hissetmedim