Sezeryan sonrası karnımda içerden hareket hissediyorum 5.5 ay oldu doğum yapalı varmı böyle olan sebebi ne hamilelikte ilk hareketler olur ya o tür ama hamile değilim bence olsam da zaten 5 aylıkken hissediyorsun hareketleri e ben doğum yapalı o kadar oldu zaten