strongmother6 3.ayda ağzı akmaya her şeyi kemirmeye başladı dişini 8buçuk aylıkken gördük. İlk işi de mememi dişleyip delmek oldu zibidinin 🤦🏼♀️ Diş fırçası kullanmaya başladım bir iki gündür. Rahatlatıyo sanırım çünkü sonrasında emzirdiğimde ısırmıyor. Azıcık bekleyeceksiniz kabarmış ama daha var gibi duruyor 🌹 Geç çıksın hem sağlam olur derler 🥲