Meliginannesi Diş dolgusu yapıldı kanal. 7 saat oldu.. beynime vuruyor ağrısı normal mi. Bide dolgulu disime dokununca üstten dolguya ağrıyor. Ağlamaktan öldüm resmen.. dolgu fazla mı bıraktı acaba disim birbirine değince daha fazla ağrıyor
Fasulye12 Meliginannesi ağrı kesici vermedi mi? Kanal zor oluyor , sonra sinirlere iğne gibi bir şey saplıyor falan sürekli.
bakkalemzigi Meliginannesi bebeğinizin diş jeli varsa sürün geçen benim bir dişim ağrıyordu aklıma geldi sürdüm uyuştu 😂
Sinemkaan25102022 Meliginannesi ya benimde çürük dişim var kanal yaptracaktm yaptran herkes ağrıyor diyor vazgectm Geçmiş olsun
zahide0742 Meliginannesi canım muhtemelen dolgun yükselme yapmıştır doktoruna git hafif alır orayı rahatlarsın birde kanalını tek seansta mi yaptı iki senansta mi eğer tek seansa ağrı yapmasi normal
Meliginannesi Fasulye12 aynı o şekilde oldu dolguya dokunamiyorum bile ağrı kesici vermedi. Normal mi bu kadar ağrı
Fasulye12 Meliginannesi emzirmiyorsan veya alerjin yoksa doktor apranax fort vermişti diş ağrım için ama ağrılı bir işlem kanal. Yarın da dayanamazsan tekrar bir gidersin
Meliginannesi Fasulye12 teşekkür ederim şimdi acile gitmeyi düşünüyorum. 2 aylık bebeyle rezil oldum resmen
Meliginannesi Sinemkaan25102022 tabi benim 3 dolgum var hiç böyle olmadım kanal dolgum da var ama bu ilk yani bide çok zorladı doktoru uyuşmadı sinirler çok alttaydi oydu sürekli çenem bile felaket ağrıyor
bakkalemzigi Meliginannesi o zaman bir acile gidin iğne vurdurun benim yakınımda diş nöbetçi vardı bir gün gittim ağrımdan dişimden ağrı kesici yaptı çok iyi geldi sizde varsa öncelikle ona gidin geçmiş olaun