gngrrr Arkadaşlar ( yargılamak kimsenin haddine değil) bu gece eşimle bira içeceğim öncesinde 2 biberon süt sağacağım. Kaç saat sonra bebeğimi emzirebilirim acaba. Ve ilk sağdığm sütü atmalı mıyım
Burcukumsal gngrrr bildiğim kadarıyla 4 saat sonra canım ama sen yine de emin olmak için bence bir gün bekle
bal012 gngrrr bence sağlıkçı biriyle görüşsen geçen biri mom da içtim bebek aç mı kalsın sütü sapmadan emzirdim bir şey olmadı yazmış çok üzüldüm bak benim canım da şarap çekti ama bekliyorum biraz daha bebeğim gece 9362582926 kez kalkar 6 buçuk aylık güvenemedim bekliyorum . En az 4 saat emzirmemek ve ilk sütü iki memeden sağmak gerekiyor benim bildiğim zaten sen içmeden süt stoklarsan ve içtikten 4 saat sonra sütü boşalt iki göğsünde n bir şey olmaz herhalde
Burcukumsal gngrrr evet 4 saat sonra iki göğsünü sağ ve at ama en aşağı 4 saat bekleniyor canım kuzenim dokoruna sormuştu o öyle demişti benimde aklımda kalmıştı 4 saat sonra sağıp atman lazım sonra emzirebilirsin
mom-1 Gündüz yazın denize gittigimde emzirip gitmiştim, hemde mama alıyodu ben yokken kv mama vermişti ertesi gün emzirmiştim bisey olmaz bi gün sonra emzir yinede nolur nolmaz