Kızlar kızım 3.5 aylık biberon emmiyor zorla mama içiriyorum neyse. Şöyle bir problemmiz var. Mamayı içirdikten sonra öğürüyor sonra ağız burun kusuyor ama mama bitikten sonra. Bugünde mamasını bitirdi açtı hiç zorlamadım abisinin ödevini yaptırmak için hızlıca gazını çıkarmaya çalıştım çıkaramadım. Keyfi yerindeydi 15-20 dakika sonra uzandığı yerde ağız burun kustu sizce sebeb ne zaten zorla içiyor biberon tutmuyor içtiğini de kusunca üzülüyorum baya kusuyor. Acaba bu sefer gazını çıkaramadım diye mi ? Bir akıl verin kafayı yiyeceğim ya. Bazen elini sokuyor ağzına kendi kendine ikrah ettirip kusturuyor.