Efe36annesi Hanımlar oğlumun ismi Efe Allah nasip ederse bir oğlum daha olucak ona uygun isim arıyoruz sizinde onerilerinizi alabilirmiyim
Efe36annesi Hanımlar kura çektik sizin dediklerinizi de kağıda yazdım oğlum çekti arda çıktı arda yıda eşim istedi kaybettim ben benim istediğim isim de yiğit ege ydi ,😅
Efe36annesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala dimi ya eşim de zaten o ismi istiyordu dedigide oldu hayirlisi artık