karahann Kızmın 5. Ay kontrolu vardı sadece emiyor bu ay toplam 550 gr almış hep 900-1100 alırdı ama cok sa hareketlendi ve meme reddi vardı 4. Ay atağı yüzünden ondanı diyorum daha doktor görmedi bizi ek gıdaya başlatırmı acaba
sevvgi karahann hiçte az almamış gayet normal, hareketleniyolar büyüdükçe kilo alımları azalır, her ay bi kilo alsa obez olur yani. ayrıca bazen az bazen çok alırlar robot değillerki hep aynı olsun
sokaklahmacunuu karahann bizimde her ay en az bir kilo alirdi 5 ay kontrolunde 500 gr alms sadece anne sutuyle besleniyor doktorum olmasi gerekenden daha kilolu oldugu icin onemli degil ayina gore ileride gidiyor kilosu demisti 5 aylikken 8500 du simdi 5 ay 19 gunluguz ek gidaya basladik iki hafta once cok canli bir cocuk artk ister verebilirsin ek gida dedi az kilo aldigi icin baslamadk yani iciniz rahat oldun buyuyorlar artk 😊
Mirmir_ karahann 5.ay itibariyle kilo alımı azalıyormuş normalde üzülmeyin artık böyle bi süreç bekliyor olabilir sizi
Ballikizim99 Biz geçen gün gittik kotrole 5 Aylık bebeğim 450 gram almış 7450 gr çıktı doğum kilosuna göre az almış mamaya başla dedi 😔 ek gıdaya başlama dedi canım sıkıldı biraz ama napalım
sevvgi Ballikizim99 bence az değil, anne sütü veriyorsan devam et bence. Bebekler büyüdükçe az kilo alır zaten
EypMom karahann bizimde meme reddi olmuştu geçen ay ve idrar yolu enfeksiyonu olmuştu onda 500 gram almıştı doktor kilosu ayına göre güzel enfeksiyon geçince yine düzelir demişti sizinde kilosu gayet güzel maşallah meme reddiniz düzelince emme sıklığı düzelince kilosu güzel artar 🥰🥰🥰
karahann sevvgi bende öyle düşünüyorum birdr bu ay emmek istemedi uykulu emzirdim hep memeyle kavga ediyor resmen ne illet bişeymiş bu 4. Ay
karahann Ballikizim99 İnan bana dördüncü ay ata yüzünden hepsi benim kızım da emmek istemiyor şu an hala beş aylık oldu ama memeyle kavga ediyor resmen ben de uyurken rüya öğünü yapıyorum uykumu veriyorum vermişken bu kadar aldırdım zor bu ay çok zor geçiyor
karahann EypMom artık ek gıdaya az kaldı bir şekilde aldırracağız ya daha bitmedi bizim bu atak biz kaldık burada bizi buradan alın🤣