Arkadaşlar arkadaşlar,
Bebeğime yedinci ayda ek gıdaya anne sütüne ek olarak mama kullanmak istiyorum sizin tercih ettiğiniz Mamalar nelerdir ben hip ve sma arasında kararsız kaldım sizce anne sütüne ek olarak hangi mamayı kullanmalıyım?
Bir de sabah akşam uykudan önce ve sonra mama versem aralarda ek gıda ve anne sütü şeklinde ilerlesem nasıl olur sizce? Birde bebeğim zayıf aldığım mama kiloda aldırsın istiyorum? Gün içersinde beslenmenizi nasıl yapıyorsunuz?