Hiç mantıklı bir hareket olmaz çünkü bozdururken birsuru zarar edeceksiniz, altın hesabı açarkende kapatırken de vergi ödeyeceksiniz. Hemde uzmanlar altını fiziki şekilde saklamamız gerektiğini söylüyor. Ülkenin ne olacağı belli değil iki gün sonra ekonomi ckmse herkesin hesaplarına cökerler.