zeyzeykere Merhabalar bir haftadir hastayim atesim cikti ama ates gecti. Kulaklarim tikali oksuruk var azicik hareket etsem ter basiyo sonra üşüme geliyo doktor salgin var dedi ama boyle olan var mi iyileşemedim bi ben