Ya anneler ben çok kötüyüm artık bebeğim uyuduğu zaman güzel uyuyor sorun yok ama uyutmaya çalışmak doğduğu günden beri çok çok zor bir odaya giriyorum saatlerce uyutmaya çalışıyorum . Şuan oğlum 4 aylık ve atakla beraber bu daha da zorlaştı yani artık onu uyutmak bana kabus gibi geliyor uyku fobisi oluştu bende dayanamaz oluyorum bir kucak bir ayak otur kalk nasıl uyutacağım şaşırdım bide zaten atak döneminde olduğundan kendini attırıyor ediyor tutmak da zor oluyor . Ya çok kötüyüm sabahtan akşama kadar tek yaptığım uyutmaya çalışmak . Çocuğumun herşeyine kabulüm ama bu uyutma meselesine tahammülüm kalmadı ona dayanamıyorum . Var mı benim gibi olan ya da bana sabredecek sakin kalmam için destek sözleriniz 😢