tuba2323 Ben 2. Ayında başladım bebeğimle tek kullanmaya, arka sağ koltuğa puseti emniyet kemeri ile bağlayın, ön koltuk yasak diye biliyorum, emzik vermeyin, düşünce ağlar, evden çıkmadan karnını doyurun altını değiştirin, etrafa bakarken araba salladıkça zaten genelde mayışıyorlar , eğer ki ağlarsa panik yapmayın bi kaç dakika sonra susar, susmaz ise müsayit bi yerde sağa çekip sakinleştirin ve yolunuza devam edin, Allah’ın izni ile bir sorun yaşamadan atlatacaksınızz🙏