One-life bu yaptığınız bebeğiniz için çok tehlikeli. Siz nekadar dikkat etsenizde trafikteki diğer sürücüler dikkat etmeyebilir kaza anında daha çok tehlikeye atıyorsunuz bebeğinizi. On tarafta hava yastıkları var Allah korusun kaza anında açılıp bebeği bogabilir ayrıca kanunen de ön koltukta puset, oto koltuğu yasak. Başkalarına yapıyorum diye önermeyin bence