civil TSB34 bende bugün 4. Ay aşısını vurdurdum calpolun yanına ek olarak dolven verdi. Ateşi olursa calpol ver düşmezse 4 saat sonra dolven ver dedi canım sende istersen doktoruna danış
aslanimiz TSB34 yine de bir çay kaşığı calpol ver derim hem çıkmasını önlemiş olursun hem de aşı yeri ağrıyabiliyor onu önlersin
TSB34 71gulsah71 calpol verdim ama kustu 2 defa üzerini çıkarttım suan kafası ılık of ne yapacağım bilmiyorum
71gulsah71 TSB34 iki gun once ayni durumu yasadim dolven verdim sabah ve suan gayet iyi cok sukur bizimde oule sadece kafasi sicakti
ipeksiiimom TSB34 birkaç gün önce aynısını yaşadım 2 gün hep kafası sıcaktı bir iki kez 6 saat arayla calpol verdim üzerindekileri çıkardım zıbınla kaldı. Soğuk kompres yaptım 2 gün sonra düzeldi endişe etmeyin neşesi yerindeyse sorun yoktur