Esilaninannesi_ 3 aylik kizim icin uyku tulumu almak istiyorum evimiz klima ile isiniyor 22 23, derece oluyor geceleri kac togg almaliyim ve icini nasil giydirmeliyim 1.6 alsam yeter mi
dayes Esilaninannesi_ evimiz 24 derece 1.6 kullanıyorum kızım bir yaşına girecek nerdeyse. Ben altına uzun kollu zıbın giydiriyordum son günlerde terliyor diye giydirmiyorum askılı zıbın giydiriyorum
kizinaasikbiranne Esilaninannesi_ kızım 1 yaş odanın içi 20 derece civarı kıyafetlerinin üzerine giydiriyorum 2 tog terleme olmuyor.
ejdermeyvelilahmacun Esilaninannesi_ yanlış anlamazsan 3-6 ay lcw uyku tulumu var hiç giyilmedi belki işini görür
dayes Esilaninannesi_ altına giydiriyorum büyük beden külotlu çorap giydiriyorum ayaklarını sıkmasın hem de bacakları açıkta kalmasın diye