Hilal096 bu öyle bir kısır döngü ki siz sakin olmadan o da olamıyor malesef. Benim de kızım 28 aylık benzer şeyler yaşadım. Bazen çok bunalıp eşime pasladığımda daha da krize giriyordu. Gece uykuya eşimde daldıysa yarım saat sonra daha kötü bir şekilde ağlayarak uyanıp beni istiyordu. Sanki anne beni sev terk etme der gibi. Anlıyorlar yorulduğumuzu. Size tavsiyem kendiniz iyi olmaya odaklanın, terapiye gidin, yada günlük 1 saat destek alabiliyorsanız gidin bir kahve için. Ben ne zaman iyi hissediyorum herşey daha kolay oluyor. İnatla ne uyku uyutabildim ne yemek yedirebildim. Bırakın uyumazsa uyumasın, kendinizi yıpratmayın geçecek🌸