Her hangi bir modelini kullandınız mı? Ben kıyafetlerinden çok memnunum bi ayakkabı modeli alıcam da abimde 2-3 tane ayakkabısı var çok çabuk deforme oluyor, kırılma oluyor vs dedi. Ama o günlük kullanıyor benim bu istediğim çok spor değil günlük kullanım da zaten rahat edemem öyle hafta sonları falan giyerim diyorum. Tommy, lacoste falan onların ayakkabısını daha önce kullandım ve çok da severek kullanıyorum ama abim şüpheye düşürdü. Yorumlarınızı değerlendirmek istiyorum 🥲🥰🥰