bestesimmons Kızlar ben 3 ay önce doğum yaptım. Doktorum hormonlu spiral önerdi. Taktıran var mı? Herhangi bir yan etki (kilo alma, sivilcelenme vs. gibi) yaşayan var mı?
gkzehra bestesimmons ben de mirena takılı. Doğum yapalı 7.5 ay oldu sadece adet olmuyorum tek yan etkisi bu. Kilo sivilce vs yapmadı
nehirgorkem Ben 1 yıla yakındır kullanıyorum kilo vs yapmadı memmunum. Adeti baya azaltıyor hatta 3 ay adet olmadığım bile oldu zaten yoğun kanamam olduğu için taktırdım. Genel olarak bir sıkıntım yok öneririm
AnneRumeysa gkzehra takıldıktan sonra kanama ne zaman tamamen kesildi . 3 ay oldu hala kasık ağrım ve ara kanama dediğimiz şey devam ediyor yani mesela günün belli saatlerinde ara kanama leke leke oluyor , bir gün oluyor bir gün olmuyor bu ne zaman biter
gkzehra nehirgorkem erken gebelik testi stokladım😂Allah isteyene bakabilene versin. Bizimkileri de bize bağışlasın. Acısını göstermesin inşallah
gkzehra AnneRumeysa benim ara kanamam ve lekelenmelerim ilk ay oldu sonra kesildi bidaha hiç olmadı bebeğim 1 yaşında şuan