Buketvebade Kızlar bebeğim 2 aylık bugün baktım 4800gr 3.350gr doğdu zaten mama artı emziriyom birde sanki az almış gibime geldi sizde durumlar nasıl
Elifasel Buketvebade canim benim bebegimde ayda 650 700 gram aliyo bi skntisi yok doktor genetiktir her cocuk auda 1 kilo alacak diye bisey yok dedi takma saglikli olsun yeter
Buketvebade Elifasel amin canım kilo takıntım var biraz kendim çok zayıf olduğum için bebişim kilolu olsun istiyorum 😁 birde emekleme ve diş zamanı kilo kaybı oluyormuş ya o yüzden bu aralar kilo alsın istiyorum aslında ne bileyim işte 😊
Elifasel Buketvebade aslinda bende tombis poncik poncik seviyorum ama benimkide oyle degil canim malesef 😊
Buketvebade Adasu18ruzgar18 sma kullanıyorum ama mama çok sık vermiyorum 24 saatte 4 defa falan onun dışında aralarda emziriyom