karanaliakgn Bugün 4. Ay aşımızı olduk. Huysuzdu ağladı eve geldıgımız de zorla uyuttum. Uyanır gibi oluyo kucağıma alıyorum tekrar uyuyo aşı ağır mı tuttu acaba?
Esmaozc04 karanaliakgn benim bebeğim de dün oldu 4 aylık aşısını çok huysuz diğer yaptığım aşılarda uyku yapıyordu şuan bu çok huysuzluk yaptı kucağımda yatıyor beşiğine koyunca uyanıyor çok mızmız
karanaliakgn maygirl atesı çok yok şükür kontrol ediyorum. Saat 2 gibi yarım cay kaşığı verdim yyine de