ahh canım o kadar tıkandım ki anlatamam KBB gittim kullanmadan önce burun damarların hep şişmiş kızım dedi doktor burnun yokken nefes alasın dedi.Sıkmamak için çok mücadele ettirm ama şöyle düşün 12 de yatağa giriyorum saat 4,5 oluyorda uyuyamıyorum. Nefes alamamaktan kalbim sıkışıyor gece yarısı ağlama krizine giriyorum mecbur sıktım günde 1 kez gece.Ustune geçemeyen geniz akıntısı var çok çaresizim hamile olduğum için ilaçta vermiyor doktorlar.Ustelik 19 aylık bir oğlum var sabah erken uyanıyor tüm gün onunla ilgilenmem lazım uyumayınca çok kötü oluyorum.Senin doğumdan sonra direk bıraktın mı spreyi nasıl yaptın canim fikirlerine ihtiyacım var??