boncuk03 Kızım 13 aylık kahvaltı hariç yemek düzeni iyi sayılır aynı zamanda emiyor gece 3 5 defa kalkıyor ve ısırıyor 🤦♀️ ne zaman bıraktırdınız
Ozlemtanirikbal boncuk03 benim ki 8 aylık gecekeri 4 5 kez kalkıyor emmeye bilmiyorum ne zamana kadar böyle
Lavanta35_ boncuk03 dislersen dolayı ısırıyordur cok normal bu. Kızım 2.5 yaşındaydı tam kestim 4 aylıkta hamileydim oğluşum suan 21 aylık 3 ay sonra kesicem
tultanhanim 17 aylık 3 aydır geceyi bıraktırmaya çalışıyorum başardım sayılır 2 yaşından sonra da tamamen bırakırız yavaş yavaş