459251 Doğum yapalı 5.5 ay oldu hala hamile gibi karnım var sezaryen oldum kaptıysam kilo gitmiyor sabit karnım inmiyor napacağım böyle sizde durumlar ne 😤😤
uykusuzanne__ 459251 bende aynı 9 aylık karnım varmış gibi bende mor al doğum yaptım anlamdım bu karnım niye böyle
BENOYLEUYGUNGORDUMM 459251 7 ay önce sezaryen doğum yaptım. 58 kilo ile hamile kaldım 80 leri gördüm çok ödem oldum. Şuan 59 kiloyum. Hiç de birşey yapmadım kendinden gitti