eda_oyku23 kamu ve özel sektörde farklı. Siz kamuda iseniz iki yıl özelde 6 ay. Çok saçma özeldekiler anne değil sanki. Ben kamudayım. Ama yine de saçma geliyor. El kadar bebekler küçücük yaşta annesiz kalıyor. Yaş bile değil ay. Be de 2 yıl ücretsiz hakkımı kullanacağım