gggb Kızlar merhaba biz 9ay 10 günlüğüz kan verdik rutin olarak kandaki beyaz hücrelerimiz çok alt seviyede gözüküyor doktora da 2 gün sonra sonuç randevusu bulabildim internette hep kötü şeyler var başına gelen bilgisi olan nedir bu
Hamburgerr gggb eğer kan tahlili hastayken alındıysa düşük çıkar benim kızımda rutin tahlilde böyle düşük cıktı, hasta değildi doktor 10 gün sonra tekrar istedi düzelmişti, yükselmezse hematolojiydi sanırım orada periferik yayma testi isteniyormuş
Rwerdst gggb Hiç hasta olmadı mı? Veya sık mı hasta olur? Çünkü bağışıklılık sistemi düşük demek bu. Bir doktora gidin aksatmadan bağışıklılık çok önemli çünkü.
gggb Rwerdst gittik bugün tekrar tahlil verdik sonuç için ayrı randevu istiyorlar 2 gün sonraya bulabildim 🤦♀️ hiç hasta olmadı ateş vs de peki bu ne demek oluyor çok korkuyorum
gggb Hamburgerr hasta değiliz normal bi şekilde alındı şu an 1 hafta öncede vermiştik o da düşük çıkmıştı, bugün tekrar verdik o da böyle çıkmış
Hamburgerr gggb o zaman hematolojiye yönlendirecektir muhtemelen net tanı periferik yaymada belli olur doktor öyle demişti bana