16 ay 20 günlük kızım evde çok hareketli ve konuşkan dışarıda ise çok ürkekleşiyor. Mesela bazen dışarıda kucağımdan indiriyorum gez diyorum asla yürümüyor annemm annemm diye bacağıma sarılıyor. bazen de gayet güzel geziyor. ilk zamanlar daha yeni yürüyor ondan korkuyor diyordum ama 3 aydır yürüyor artık hala yapıyor bunu. Neden olabilir fikri olan var mı? bugün parka çıkardım ilk indiğinde yine korkar gibi oldu sonra alıştı.