cirkinimaa Merhaba bugün yenidoğan bebeğim için sağlık ocağından aradılar kan değeri yüksek çıkmış 2. Kez alınması gerekiyor getirin dediler böyle birşeyle karşılaşan var mı lütfen yazın 🥺>!!<