Arkadaşlar aranızda sağlık ocağında çalışan var mı acil bi sorum var. Bize bakan ebe verem aşısı için seni arayacağım dedi ama aramadı. Ben aradım hala ben seni arayacağım ama diğer aşılar için istersen gel dedi. Neyse bugün verem hariç diğer aşıları yaptırdım verem aşısı yapılmadı. Rota için de verem aşısı ile arasında 1 ay olmalı diye rotayı da yaptırmıyor kafam çok karıştı rotanın günü geçerse diyorum ya 1 3 5. Aylarda ya 2 4 6.ayda yapılır diyor. Devletteki doktor rotanın ilk dozunu en geç 15.haftaya kadar yapılması gerektiğini söyledi. Kafam çok karıştı.