Kızlar 9 aylık kızım.var , 5 aylık hamileyim oğluma.
Kızım sallanarak uyuduğu için sallanır beşiği var normal yatakta uyumuyor, oğlum da geliyor hayırlısıyla ona da mi beşik almam lazım 2 beşik çok saçma geliyor bana evimiz.kira ve odalar küçük iki çocuğumu da odamda yatıracağım, ama napacagimi hiç bilmiyorum.
Bi fikir verir misiniz?