Bebikoluhayatim Kızlar korseyi ne zaman kullanmaya başladınız hangi marka tercih ettiniz önerebilir misiniz ?
tubasd Bebikoluhayatim ben Dr sormuştum ben önermiyorum ortadan sıkılmış dismacunu gibi oluyor rahim vs toparlanirken sarkma vs olması açısından kullanan sorun yaşamayan varsa yardımcı olur inşaallah
kelebek_17 Bebikoluhayatim benim doktorum önermemişti, 40 ın çıkınca spor yapabilirsin demişti. spor da yapmadım. 21 ay oldu kilolu olmama rağmen göbeğimde hiç yok.
Eslemveasya Bebikoluhayatim Günde takmaya başladım şuan 8 günlük gece gündüz takıyorum hiç çıkarmıyorum. 55 kiloyum kum saati görüntüsü var şuan. Alt karın göbeğim var hâlâ. Ama ilk günlere rağmen fark var. Hamileyken yumuna bel korsesini aldım. Doğurdum küçük geldi. Şuan bağlamalı bel korsesini aldım. Korse güzel uzun süre kullanımda işe yarıyor. Sadece bazen katlanıyor oda benim için sorun değil tekrar sarıyorum
Duygusaljelibon_ tubasd ben sezaryenle yaptım doktorum kullan dedi almadım trendyoldan almıştım ben lohusa korsesi cırtcırtlı bide lastiği de var memnundum
Eslemveasya Bebikoluhayatim https://ty.gl/hs5rba6hpt Şuan bunu kullanıyorum memnunum. Marka olarak yumuna aldım ama küçük gelince kullanamadım ve fiyatları çok arttığı için hiç yokdan bi tane başka alim dedim. Ve bence uzun süreli kullanırsak daha güzel sonuçlar alırım. Fiyatına göre çok iyi ürün. Cırtları var beline doluyorsun istediğin kadar sıkıyorsun belini. Aşırı sıkarsan eğilip kalkarken katlanablr. Ben katlandığı zamanlar tekrar doluyorum belime. Gece gündüz kullanıyorum