Slalaylau Drsmkm he tamam o zaman😅🙈 uyanmıyor ben uyandırıyorum deyince uykusu yetmiyorsa diye düşündüm bol gündüz uykusu en sevdiğim işleri anca kızım uyurken yapabiliyorum🤦🏼♀️
Tugbaelifumay Emelimsi benimde 2 bucuk aylığa kadar uykusu çok güzeldi şimdi 3 aylık aksam 10 gibi uyuyodu sabaha kadar 2 veya 3 kez uyanıyodu şimdi saat başı yarım saatte bir falan kalkıyo çok yorucu sebebini bende çözemedm😢