Kızlar herkese merhaba çoğu pişik kremi incelediğimde şuna herkesin kullandığı çoğu ürünün için parafin parfüm vb şeyler var bebeğim doğduğundan beri iva natura kullanıyorum hem yerli hemde şimdiye kadar pişik olmadık bez kızarıklıkları olduğunda sürüyorum hemen geçiyor pişik kremi arayışında olan herkese öneririm kendinizde araştırabilirsiniz organik ve yerli üretimdir
