Prensescik ben schafer kullanıyorum memnunum. Diğerlerini kullanmadım ama Karaca kullanan arkadaşım vardı. Bir vidası varmış hemencik gevşemiş servis gördü makina bir kaç kullanımda. Ama karacanın da sıyırma aparatı var o çok güzel bir şey çünkü ben hamuru değil de çiğköfte yaparken arada durdurup kenarlardan sıyırıp devam ediyorum. Hamurda böyle bir şeye gerek kalmıyor güzelce toparlıyor hamuru