Zlhaanne ara ara 37.5 oluyor sonra kendi kendine 36.6lara düşüyor köpek dişleri çıkacak sırada onlar var ondan mı acaba bide bu köpek dişleri çok zorlumu azilar kadar
Zlhaanne Gizmokzilla benim oglumde ateş biranda yükselir ondan korktum çıkmadı henüz ama normal vücut ısısı hep 36.6 çıkardı 37.5 görünce acaba diş mi dedim
Ecem__ Zlhaanne canim bizim cocuklar ayni ayliklar..bizim gecen hafta yan kesiciler cikti on disler tamamlandi sayilir..ates vs yapmadi ama sık kaka yapti..sabah baktim iyice cikmislar
Zlhaanne Ecem__ yan kesici hangisi oluyor köpek mi ya bilmiyorum ki 37.5 ve 6 arası çıkıyor kendi kendine iniyor enfeksiyon olsa daha yükselmez mi
Ecem__ Zlhaanne canim o belli olmuyor enfeksiyon varsa 37..38 arasi cikiyor 3 gun devam ediyor..yan kesiciler ust kopek dislerin alt izasi..alta oluyor köpekler 1 ay once cikti..
Zlhaanne Ecem__ onlar çıktı bizim ya galiba 4 azı çıktı sonra 4 üstte 4 altta çıktı bilmiyorum dediğiniz hangisi ama azı ile diğer dişin arası 1 dış çıkacak boşluk var oda köpek dişleri için bence
Ecem__ Zlhaanne kopek disler cikinca bizim biraz burun akintisi vardi..yan kesiciler foto yuklemeyi bilmiyorum..alt dis var ya ilk cikanlar 4 ncu olan..🤭