Cigdem07 Melisabali Marketlerde bile mamalar dışarda canım neden buzlukta olsun ki mamaya hiç bişey olmaz . Merak etme ağzı kapalı sonuçta bayatlamaz yani.
Melisabali ayseozbek MaviNil Ikrazumra19 ceylinnn Sma2 ye geçtim ama bebeğime çok ağır geldi 6.5 aylık 100 TL verdim atmak da içime dokunuyor verebilecegim bir yer yok. Bir ay buzlukta tutup yeniden denemeyi düşündüm
ayseozbek Melisabali formül mamayı başka türlü değerlendirin bence muzlu mama yaparken su yerine formül mama koyun
[silindi] Melisabali O şekilde olmaz zaten nem yapar saklama koşullarına uygun değil. Ayrıca açmışsınız 3 hafta içinde tüketmeniz gerekiyor. Sıvı mama olarak içemiyorsa ek gıdaya başlamışsınız yoğurduna muhallebisine falan karıştırıp öyle tüketin ziyan olmasın.
nagehanyorulmaz yok mama saklanmıyor hatta kendi kutusunda saklamak en doğrusu açılınca 1 ay süresi oluyor normalde
yahsi Melisabali Buzlukta saklanmaz ki,nemlenir,ilk kez duydum.Kendi kutusunda ve serin bir yerde, 1 ay süre ile muhafaza edebilirsiniz.