birprensesanesi Sorum başlıkta bebeğim 3 aylık mama alıcam ama hangisini almalıyım acaba bu kesin işe yarar dediğiniz bir mama varmıdır
goktugmehmet_ birprensesanesi sma,golden goat,hip denedik kabiz yapti.evolvia kullaniyoruz suan reflumuz var kusmaya ragmen 15 gunde 800 gr almisiz doktorumuz cok iyi dedi biz prematüre olduğumuz icin hızlı büyüyoruz ama evolvia cidden kilo aldırıyor
Deletedmom_112 birprensesanesi kesinlikle Aptamil kızıma 9 ay kullandım çok kilo aldırıyor diye, Bebelac Golda geçirmiştim. Şöyle söyleyeyim 9 aylıkken 13 kiloydu ve şuan 2 yaşın da 16 kilo kilonun mamadan geldiği buradan anlaşılıyor.