Aycan12ay Herkes kaka yapmıyor diye post açmış bende durum tam tersi anneler. Bebeğim günde 4-5-6 kez kaka yapıyor son 1 ay da birde dün ara ara ateşi çıktı calpol felan verdim doktora götürmelimiyim
hepsineyeterim Aycan12ay ishal gibiyse ve atesi varsa götürün derim ya da eğer dış çıkarma donemindeyse ondan da kaynaklı olabilir ya dış ya da enfeksiyon olabilir ama doktor daha iyi bilir doktora danisakn daha iyi
Aycan12ay hepsineyeterim 4 dişi çıktı üstteki yanlar mı geliyo anlamadım bende öyle tam sulu değil kakası ama koyu da değil