Yorgunanne30 Kızlar kucağımda indirdiğim an basıyor çığlığı kimsede durmuyor şuan ev göçüyor ve kahvaltı bile yapmadım kucağımda oturur oyun oynuyor bıraktığım an basıyor çığlıgi ve oyuncaklarını kafasına geçiriyor siz yaşadınizmi nasıl unuttur dunuz 🤷
Huysuz01 Yorgunanne30 yürüteç kullanıyormusunuz benim kız onda oyalanırdi öncesinde de kanguruyla gezerdim evin içinde daha rahat oluyordu