Kızlar disimde doğum sonrası hafif bir çürüme başladı ve boşluk oluştu bir şey yiyip içerken ağrı yapıyor. Oğlum 8 aylık oldu yarın hastaneye gidicem dişim için muhtemelen dolgu yapacaklar diye düşünüyorum. Hemen emzirilebilinir mi yoksa işlemden kaç saat sonra emzirmeye müsade ediliyor