Bebisim 6ay 4 gunluk. 2 hafta once flan basladim tadimlara doktor tavsiyesi ile.
Patates
Havuc
Kabak
Brokoli
Elma ve muz verdim smdilik. Baska neler vermeliyim? Tattirdiklarimi karistirip versem olur mu? Yogurt vs vermeye cekiniyorum cnku alerjisi vardir belki diye korkuyorum. Kereviz,avakado,ispanak,kirmizi biber falan verebilir miyim? Tadimlar bttikten sonra ne gibi seyler vermem gerekiyor? Smdiden tesekkur ederim ☺️