incinmissindedii biz kullandık oglumun cildi atopşk dermatit egzama yüzünde degil göbek, meme cevresi ve bacaklarında cıkmıstı. Minik mnik sadece egzama olan bölgeye etrafına cok dagıtmadan yani yara olmayan bölgeye gelmeyecek sekilde kullandık 5 gün. Ve yanında mustela steletopia mıydı neydi bi losyon kullandık. Hipokort 5 günden sonra yaklasık 2 ay kadar mustelaya devam ettik ve gecti. Günde 2 veya 3 dü sanırım hipokort kullanımı. Cok uzun zaman oldu o yüzden net hatırlayamıyorum ama bu sejilde kullandık biz. Bi marka daha önermisti doktor bioderma atoderm ama mustelaya göre 2 2.5 katı pahalıydı ben o yüzden mustela almıstım.
Ekleme : alerji sandık alerji icin doktora gittik tahlil yapıldı kan ve deri testi negatif cıktı. Sizinki gecmiyosa alerji kaynaklı olabilir