Tugceki İlaç kullanamadığımız için hiç bişey yapamıyorum farklı bir öneri verebilecek var mı çok üzülüyorum.
546116- Tugceki burnunu sürekli fizyolojik su ile aspiratör ile çekin birde nebülazatörle hava verin biz o şekil atlattık birkaç günde geçti öksürük
rabiaeso Tugceki biz de tam 3 ayımız bitince öksürmeli hasta olmuştuk arkadaşların dediğine ek olarak günde 1 kere tatlı kaşığı kadar zeytinyağı ve ılık su verdim yumuşatıyor iyi geliyor bu arada doktor tavsiyesidir kafama göre vermedim
Nesilll Benim bebeğimde de vardı , sabah akşam iki kere nebülazatörle hava verdik bir de babyvak burun temizliği yaptık bir kere
byz1 defnemiraybebek canım doktor onerinizle hava veriliyor kafana göre hava verme yani bence tabiki sana kalmış onlar ölçüyor gerek diyarlarda hava ver diyo
dilekatesz Tugceki Ben de burun temizliği ile başım dertte Herhalde geniz akıntısı var kulak burun boğaza götüreceğim
defnemiraybebek byz1 tabikide biliyorum oranı var ama 3 aylık olduğunda doktorum bana ventolin vermişti ciğerine inmesin kullan demişti
Seastar Tugceki Odadaki nem de cok onemli.Havanın kurulugu da öksürük yapabılıyor.Tabıkı doktor teşhisi önemli olan.Bir de tuz lambası da bir derece etkili olabiliyor.Benım de oğlumda ara sıra oksuruk oluyor.Tuz lambasını yakınca (ama 4-5 saatten sonra etkili oluyorlar)ve nemi saglayınca duruyor.
Tugceki Seastar uyanıkken çok iyi uyuduğu anda başlıyor öksürük 2 gündür. nemi de ayarlamaya çalışıyorum ama petekler açıkken pekte mümkün olmuyor üşür diye de korkuyorum
Belcim30 Tugceki peteğin üstüne bir kasenin içinde su koy eğer ki buhar makinesi yoksa ben öyle yapıyorum etkisi oluyor.. Ve elma kabuğunu kaynatıp suyunu verdim oda işe yaradı o aylarda
Seastar Tugceki Ultrasonik nemlendirici de kullanabılırsınız.Önce nem ölçer bakın bence trendyolda filan var medisana marka almıstım.Ona göre ayarlarsınız.
sykrmvrl Tugceki bizde de vardı izotonikle burnunu temizliyordum sabah akşam 2 güne düzeldi kötüleşmeden ki hasta olmasa bile her sabah temizledim şırıngayla 2.5 sağ 2.5 ml sol burna olacak şekilde kendiside rahatlıyor bronşitede çevirmiyor balgamı
ikizleriveannesi Malesef bizde ikizlerim 2 hafta çekti öksürük burun tıkanıklığı hapşırma antibiyotik kullandık burunlarını aspiratör ile çektik bana mısın demedi hâlâ tek tük oluyor ne mama ne süt içiyorlar dj süzülüp kaldılar