Musmutlumu Oznurkayaa kabızlık karın ağrısı vs yan etkisi oldu mu , 4 aylık olduk kilosu kadar damlatın dedi doktorumuz 7 damla ile başlayacağım inşallah
Musmutlumu Musmutlumu doktorumuz Musmutlumu kabızlık karın ağrısı vs yan etkisi oldu mu , 4 aylık olduk kilosu kadar damlatın dedi doktorumuz 7 damla ile başlayacağım inşallah gizemgnd
gizemgnd Musmutlumu bizde yan etki yapmadı kilosu kadar verdik ama instagramda bir doktor kilo başına 2 damla mı ne diyordu tekrar sorucam buraya da yazarım biz 7 aydır kilo başına bir damla kullandık
Gamze03 Bende birşey sormak istiyorum damlayı verip yarım saat sonra mama versek emilimi için uygun mu acaba