hnnl Yves rocher, kiko, gorkito, sleek ve the balm kullanıyorum temel olarak 😊 kapatıcı mac çok guzel de, en son fiyatı ne oldu bilmiyorum ve almıyorum 😄 fondöten vs kullanımıyorum😊maybellinne kapatıcı kullanıyordum.goz altı icin ama onu da almadım uzun zamandir, sanırım boykot markası..