Seyyahyolcu Benim oğlumun kuyruk sokumunda ki leke baya belirgin ve fazla. Sizin bebekleriniz de de var mi. Fazla mi?
Ankarali Seyyahyolcu benim bebis 6ay 25 günlük ve bizde de var.. Dr yaşına doğru geçer dogum lekesi dedi