Gündüz keserim de gece beslenmesini kesmeden gece bezi kesmek çok mantiksiz geliyor. 1 buçuk yaşında kızım Bieberonla süt içerek uyuyor. boylle olunca da sürekli altına iseyecek. Gece sabaha kadarda olsa bekler tuvaletini yaptırırım ama uyanınca bas bas bağırıyor. Bunun için tavsiyeniz var mı?