eylullbilginn Kızlar kızım 3 aylık 3 kilo doğdu ilk ay ve ikinci ay 1,350 gram aldı ayda bu ay 600 gr almış çok hareketlendi doktor Doğum sonrası kilosundan sonra alınan kiloyu çok iyi buldu ama acaba normal mi bu çok kalabalıktı detaylı soramadım artık kilo alımı düşecek mi sadece anne sütü alıyor bu arada kilosu 6.200 gram yoksa sütüm var ama kilo mu aldıramıyor bilemedim
Minnosunannesi eylullbilginn canım benim oğlum ilk iki ay 2.600 kilo aldı yani ayda 1.300 ama ikinci Aydan sonra 400 gr almaya başladı . Ne yaptıysam yükselmiyo mamada veriyorum ama değişmiyor sanırım hareketten
Mrvesn Benim kızımda 3 aylık ve 4800 kilosu. 2780 doğdu sonra 2450 ye düştü ilk zamanlar kilo alamadı falan. İlk üç ay bebeklerin 600-1000 gr alması beklenir. Sizinki maşallah bundan da fazla. O yüzden sorun yok bence içinizi ferah tutun. Her ay 600 alsa yine problem olmayacaktı
eylullbilginn [bilinmeyen] çok teşekkürler kilosu iyi biliyorum ☺️ Sadece kilo alımı yarı yarıya düştüğü için biraz endişelendim acaba bir sorun mu var diye yoksa böyle mi oluyor diye ☺️🌸
eylullbilginn [bilinmeyen] benimki de 2. Ayında 5600 dü demek ki kilo alımları azalıyor panik olacak bir durum yok maşaAllah sizin tontişede kilosu çok iyi ☺️❤️
eylullbilginn Minnosunannesi demek ki canım kilo alımıda güzeldi sevmiştim ben de 1.300 ü 😂 böyle azalınca birden sorunu kendimde aradım hareketten demek ki